Karrier: Beszerzési adminisztrátor

Vissza a pozíciókhoz

Jelentkezését a job.hungary@acps-automotive.com e-mail címre tudja benyújtani.

Beszerzési adminisztrátor

Főbb feladatok:

  • Adminisztratív jellegű feladatok elvégzésében támogatja a beszerzői csapat tagjait (nemzetközi telephelyek beszerzőit is)
  • Beszerzési vonatkozású adatok karbantartása SAP rendszerben
  • Beszállítói ármegállapodások karbantartása:
    • árlisták elkészítése, aláíratása, eltárolása
    • számla eltérések tisztázása
  • Egyéb Master Data karbantartás (MOQ, lead time, beszállítói naptárak)

Amit kínálunk:

  • Tapasztalatszerzés nemzetközi beszerzési környezetben, lehetőség state of the art megközelítések elsajátítására, együttműködő és fejlődésorientált csapatban
  • Stabil vállalati háttér
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Komplex juttatási csomag
    • cafeteria (a havi bruttó bér 20%-a havonta)
    • éves bónusz (másfélhavi alapbér vagy havi operatív bónusz munkakörtől függően)
    • letelepedési támogatás
    • belépési bónusz (bruttó 100 000 Ft)
    • hűségbónusz
    • baba bónusz
    • nyugdíjkezdő támogatás
  • Kiemelt bejárási támogatás vidéki és kecskeméti munkavállalók részére egyaránt
  • Ingyenes buszjárat Kecskemétről és környékéről
  • Munka-magánélet egyensúly (havi 4 nap home office lehetőséggel)
  • Igényes munkakörnyezet

Elvárások:

  • Min. középfokú végzettség
  • Magabiztos, kommunikációképes angol nyelvtudás
  • Excel magas szintű ismerete és magabiztos használata (függvények, Pivot magabiztos használata)
  • Kiemelkedő precizitás, rendszerezettség az adatkezelésben, adminisztrációban
  • Hatékony, gyors feladatvégzés; képes nagy mennyiségű feladat és határidő önálló menedzselésére
  • Rugalmas, megoldás kereső, együttműködő személyiség

Előnyt jelent:

  • Adminisztrációs vagy beszerzési területen szerzett tapasztalat előny
  • Power BI ismeret

Weboldalunkon harmadik féltől származó cookie-kat használunk marketing tevékenységekhez és a jobb felhasználói élmény érdekében.