Karrier: Project Manager (Independent After Market terület)

Vissza a pozíciókhoz

Jelentkezését a job.hungary@acps-automotive.com e-mail címre tudja benyújtani.

Project Manager (Independent After Market terület)

Főbb feladatok:

  • Beszállítókhoz köthető projektvezetési folyamatokkal kapcsolatos feladatok ellátása
  • Projekt elvárások megértése, belső és külsős sztenderdekkel való harmonizációja
  • Projektirányítási szabványok ismerete, követése és betartatása
  • Projektállapotok dokumentálása és adminisztrációja a PLM rendszerben, kimutatások készítése, rendszeres jelentés a vállalat felső vezetésének
  • A kontrolling segítségével a projektköltségek elemzése, igény esetén ártárgyalásoknál a beszerzés támogatása
  • A határidők tartásának érdekében folyamatok, társosztály feladatok összehangolása a belső és beszállítói időtervekkel
  • Egyedi projekt célok, illetve projektcsapat célok kitűzése és felkövetése
  • Projektmegbeszélések szervezése, vezetése, projektcsapat motiválása, érdekeik összehangolása, kapacitásának elemzése
  • Felmerülő változási igények (ECR/EC) kezelése
  • Mintagyártások koordinálása a beszállítónál - gyárthatóság ellenőrzése, gyártásindulási támogatás biztosítása, szükséges módosítások kivitelezhetőségéről, megvalósíthatósági tanulmányok készítése, konstrukció változtatások támogatása, gyártott termék tesztelésének nyomon követése
  • Folyamat fejlesztési ötletek és javaslatok benyújtása, kapott és jóváhagyott fejlesztések megvalósítása

Amit kínálunk:

  • Stabil vállalati háttér
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Komplex juttatási csomag
    • cafeteria (a havi bruttó bér 20%-a havonta, próbaidő lejárta után)
    • éves bónusz (másfélhavi alapbér vagy havi operatív bónusz munkakörtől függően)
    • letelepedési támogatás (100 km-nél távolabbról költözőknek)
    • belépési bónusz (egyszeri bruttó 100 000 Ft, próbaidő lejárta után)
    • hűségbónusz
    • baba bónusz
  • Kiemelt bejárási támogatás vidéki és kecskeméti munkavállalók részére egyaránt
  • Ingyenes buszjárat Kecskemétről és környékéről
  • Munka-magánélet egyensúly

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • Magabiztos, kommunikációképes angol nyelvtudás
  • Minimum 3 éves (releváns pozícióban szerzett) szakmai tapasztalat
  • B kategóriás jogosítvány és vezetési gyakorlat
  • Felhasználói szintű MS Office
  • Vállalatirányítási rendszer ismeret
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Analitikus gondolkodásmód
  • Jó kommunikációs képesség

Előnyt jelent:

  • Nagyvállalati vagy multinacionális környezetben szerzett tapasztalat

Weboldalunkon harmadik féltől származó cookie-kat használunk marketing tevékenységekhez és a jobb felhasználói élmény érdekében.