Karrier: Vevői kapcsolattartó

Vissza a pozíciókhoz

Jelentkezését a job.hungary@acps-automotive.com e-mail címre tudja benyújtani.

Vevői kapcsolattartó

Főbb feladatok:

  • Vevői megrendelések fogadása, kezelése és kiszolgálása vállalatirányítási rendszerben
  • Kapcsolattartás a vevőkkel, e-mailen és telefonon egyaránt (B2B)
  • Kapcsolattartás és együttműködés a belső társosztályokkal
  • Kiszállítások koordinálása, a hozzájuk tartozó dokumentumok kiállítása, kezelése
  • Fuvarozókkal való kapcsolattartás, fuvarszervezés
  • Vevői reklamációk és eszkalációk kezelése

Amit kínálunk:

  • Stabil vállalati háttér
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Komplex juttatási csomag
    • cafeteria (a havi bruttó bér 20%-a havonta)
    • éves bónusz (másfélhavi alapbér vagy havi operatív bónusz munkakörtől függően)
    • letelepedési támogatás
    • belépési bónusz (bruttó 100 000 Ft)
    • hűségbónusz
    • baba bónusz
  • Kiemelt bejárási támogatás vidéki és kecskeméti munkavállalók részére egyaránt
  • Ingyenes buszjárat Kecskemétről és környékéről
  • Munka-magánélet egyensúly (heti 1 nap home office lehetőséggel)

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Minimum 1 év hasonló munkakörben és autóiparban szerzett tapasztalat
  • Proaktív munkavégzés a területre vonatkozó KPI-ok figyelembevételével és azok elérése érdekében
  • Magabiztos angol nyelvtudás (szóban és írásban)
  • Tapasztalat vállalatirányítási rendszer használatában
  • Ügyfélközpontú gondolkodás

Előnyt jelent:

  • Német nyelvismeret
  • SAP ismeret

Weboldalunkon harmadik féltől származó cookie-kat használunk marketing tevékenységekhez és a jobb felhasználói élmény érdekében.