Karrier: Vevői kapcsolattartó

Vissza a pozíciókhoz

Jelentkezését a job.hungary@acps-automotive.com e-mail címre tudja benyújtani.

Vevői kapcsolattartó

Főbb feladataid

• A vevői igények kezelése, rendelések vállalatirányítási rendszerben való rögzítése.
• Beérkező vevői igények feldolgozása, ellenőrzése
• Vevői igények időre történő kiszolgálása
• A gyártástervezéssel való egyeztetés (vevő igények gyártás ütemezése)
• Vevői alapadatok ápolása (integrált rendszerben)
• Kiszállítások előkészítése, a vevői igények alapján a kiszállítási listák elkészítése, a kiszállítások ellenőrzése
• Vevői reklamációk kezelése (szállításból adódó események)
• Termékváltozások figyelemmel követése

Mit kínálunk?

• stabil vállalati háttér
• változatos, innovatív projektekben való részvétel
• fiatal, dinamikus, nemzetközi csapat
• szakmai fejlődési lehetőség
• komplex juttatási csomag (cafeteria, bónusz, 13. havi juttatás)
• igényes munkakörnyezet

Mit várunk?

• közép- vagy felsőfokú végzettség
• szakmai területen szerzett néhány éves tapasztalat
• angol / német kommunikációképes nyelvtudás

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

• autóipari környezetben szerzett jártasság
• német nyelvismeret
• SAP ismeret

Weboldalunkon harmadik féltől származó cookie-kat használunk marketing tevékenységekhez és a jobb felhasználói élmény érdekében.