Vissza a pozíciókhoz
Jelentkezését a job.hungary@acps-automotive.com e-mail címre tudja benyújtani.
Vevői kapcsolattartó
Főbb feladatok:
- Vevői megrendelések fogadása, kezelése és kiszolgálása vállalatirányítási rendszerben
- Kapcsolattartás a vevőkkel, e-mailen és telefonon egyaránt (B2B)
- Kapcsolattartás és együttműködés a belső társosztályokkal
- Kiszállítások koordinálása, a hozzájuk tartozó dokumentumok kiállítása, kezelése
- Fuvarozókkal való kapcsolattartás, fuvarszervezés
- Vevői reklamációk és eszkalációk kezelése
Amit kínálunk:
- Stabil vállalati háttér
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Komplex juttatási csomag
- cafeteria (a havi bruttó bér 20%-a havonta)
- éves bónusz (másfélhavi alapbér vagy havi operatív bónusz munkakörtől függően)
- letelepedési támogatás
- belépési bónusz (bruttó 100 000 Ft)
- hűségbónusz
- baba bónusz
- Kiemelt bejárási támogatás vidéki és kecskeméti munkavállalók részére egyaránt
- Ingyenes buszjárat Kecskemétről és környékéről
- Munka-magánélet egyensúly (heti 1 nap home office lehetőséggel)
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség
- Minimum 1 év hasonló munkakörben és autóiparban szerzett tapasztalat
- Proaktív munkavégzés a területre vonatkozó KPI-ok figyelembevételével és azok elérése érdekében
- Magabiztos angol nyelvtudás (szóban és írásban)
- Tapasztalat vállalatirányítási rendszer használatában
- Ügyfélközpontú gondolkodás
Előnyt jelent:
- Német nyelvismeret
- SAP ismeret